Twoje konto Wyloguj się
Kalendarz studenta: Brak wydarzeń na dziś
Polecamy: Jak nauczyć się ustawy w 24 godziny
Archiwum wyszukiwanych fraz prawnych Znaleziono 2 publikacje spełniające kryteria wyszukiwania.

Regulamin pracy - najważniejszy dokument w firmie?

Niektóre firmy nawet go nie mają. Mimo iż zawiera bardzo ważne treści, Kodeks pracy nakazuje jego wprowadzenie, gdy firma liczy więcej niż 20 pracowników.

Kategoria: Prawo pracy
Data utworzenia: 3 grudnia 2012

Co określa regulamin pracy?

Regulamin pracy to jedno ze źródeł prawa pracy, w którym ustala się organizację i porządek w procesie pracy oraz związane z tym prawa i obowiązki pracodawcy i pracowników. Kwestie związane z tym tematem reguluje rozdział IV Ustawy z dnia 26 czerwca

Kategoria: Prawo pracy
Data utworzenia: 9 kwietnia 2014
« Poprzednia 1 Następna »
® 2008 - 2018 SerwisPrawa.pl sp. z o.o. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu.