regulamin pracy to ważny dokument w zakładzie pracy. Wewnętrzne prawo, regulujące zasady postępowania stron. Powyższe dotyczy regulaminów wynagradzania, premiowania, funduszu świadczeń socjalnych oraz innych. Dobry regulamin pozwala na zwiększenie
Niezależnie od przyczyny, 54 godziny wykładów i ćwiczeń oraz cztery dni praktyk w roku szkoleniowym ma prawo opuścić aplikant radcowski.
Data utworzenia: 23 grudnia 2011
Zapraszamy do wzięcia udziału w I edycji konkursu na najlepszą pracę magisterską z dziedziny prawa zwalczania nieuczciwej konkurencji, organizowanego przez RGW Rocławski Graczyk i Wspólnicy oraz „Unfair Competition & Compliance Law Portal”.
Data utworzenia: 11 maja 2015
Koło Naukowe Mediacji i Negocjacji oraz Interdyscyplinarne Koło Naukowe Dyplomacji i Prawa serdecznie zapraszają do udziału w Międzynarodowej Konferencji Studencko-Doktoranckiej „Quo vadis, arbitrażu?”. Konferencja odbędzie się w dniach 4-5 kwietnia 2013 roku na Uniwersytecie Warszawskim.
Data utworzenia: 2 kwietnia 2013
Jako pierwszy i jedyny w Polsce, warszawski samorząd radców prawnych, prowadzi szkolenia zawodowe on line.
Data utworzenia: 9 grudnia 2011
MIEJSCE I TERMIN ROZPOCZĘCIA:
Warszawa, 26 – 27 październik 2013 r.
Data utworzenia: 23 maja 2013
Kilka dni temu została uruchomiona nowa funkcjonalność, która jest odpowiedzią na zgłaszane przez Was sugestie. Od teraz możecie także przygotowywać się do egzaminu rozwiązując testy z poszczególnych ustaw.
Data utworzenia: 31 maja 2012
Regulamin pracy to jedno ze źródeł prawa pracy, w którym ustala się organizację i porządek w procesie pracy oraz związane z tym prawa i obowiązki pracodawcy i pracowników. Kwestie związane z tym tematem reguluje rozdział IV Ustawy z dnia 26 czerwca
Data utworzenia: 9 kwietnia 2014
Regularne otrzymywanie pensji oraz stałość zatrudnienia to jedne z ważniejszych czynników decydujących o wyborze pracy. Ten pierwszy element może być przedmiotem regulacji wewnątrzzakładowych aktów prawnych, jakimi są regulaminy wynagradzania
Data utworzenia: 13 grudnia 2013
Niektóre firmy nawet go nie mają. Mimo iż zawiera bardzo ważne treści, Kodeks pracy nakazuje jego wprowadzenie, gdy firma liczy więcej niż 20 pracowników.
Data utworzenia: 3 grudnia 2012