Twoje konto Wyloguj się
Kalendarz studenta: Brak wydarzeń na dziś
Polecamy: Jak nauczyć się ustawy w 24 godziny
Wyszukiwana fraza:

przyjęcie reklamacji

Archiwum wyszukiwanych fraz prawnych Znaleziono 6 publikacji spełniających kryteria wyszukiwania.

Warunki na urlopie niezgodne z ofertą? Nieudany wyjazd można reklamować

Są rzeczy, które mogą zepsuć nawet najlepiej zaplanowany wyjazd: brudny hotel, zepsuta klimatyzacja czy widok na parking zamiast na morze. Jeśli warunki nie odpowiadają ofercie biura podróży, należy złożyć reklamacje. Najlepiej jeszcze na miejscu licząc na to, że touroperator od razu naprawi swoje błędy.

Kategoria: Prawo cywilne
Data utworzenia: 4 maja 2012

Co zrobić, gdy sprzedawca nie chce przyjąć reklamacji?

Przyjęło się, że reklamacja jest tzw. „świętym prawem” każdego konsumenta. Jest to oczywiście słuszne sformułowanie, o ile oczywiście wada zakupionego towaru ujawni się po zrealizowaniu transakcji. Jeżeli bowiem kupujący wiedział o uszkodzeniach produktu w momencie dokonywania zakupu, reklamacja będzie nieskuteczna – chyba, że dotyczy wady…

Kategoria: Prawo cywilne
Data utworzenia: 15 października 2013

Co zrobić w przypadku odmowy uznania reklamacji?

Reklamacja produktów w polskich realiach nie zawsze jest zadaniem łatwym. W praktyce duża część konsumentów spotyka się z problemem usuwania wad produktu przez sprzedawcę w obowiązującym okresie gwarancyjnym. Część z nich daje sobie spokój i nie reklamuje wadliwego towaru, inni jednak chcą aby zakupiona rzecz została naprawiona.

Kategoria: Prawo cywilne
Data utworzenia: 29 października 2013

Już obowiązują nowe przepisy dotyczące reklamacji usług telekomunikacyjnych

8 czerwca 2014r. weszło w życie Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014r. w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. z 2014r., poz. 284). Rozporządzenie, które zastąpiło dotychczas obowiązujące

Kategoria: Prawo cywilne
Data utworzenia: 9 czerwca 2014

Nietrafiony lub wadliwy prezent świąteczny? Czy odzyskasz za niego pieniądze?

Prawo daje nam kilka możliwości wybrnięcia z sytuacji, gdy otrzymamy (lub kupimy) nietrafiony prezent oraz gdy okaże się on wadliwy. Konsument, jako osoba stojąca w obrocie na słabszej pozycji, może skorzystać z prawa do reklamacji lub zwrotu

Kategoria: Inne
Data utworzenia: 5 grudnia 2013

Aukcje grzecznościowe, nie zawsze grzeczne

Robiąc zakupy w Internecie często natykamy się na tzw. „aukcje grzecznościowe”. Problem z takimi ofertami pojawia się, gdy towar okaże się wadliwy. Wówczas oferent często odsyła kupującego do właściciela zakupionego przedmiotu. Czy ma do tego prawo? Niewielu wie, że oferent sam będzie ponosił odpowiedzialność, jeśli niedostatecznie poinformował…

Kategoria: Prawo cywilne
Data utworzenia: 15 stycznia 2013
« Poprzednia 1 Następna »
® 2008 - 2018 SerwisPrawa.pl sp. z o.o. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu.