Twoje konto Wyloguj się
Kalendarz studenta: Brak wydarzeń na dziś
Polecamy: Jak nauczyć się ustawy w 24 godziny
Wyszukiwana fraza:

klient

Archiwum wyszukiwanych fraz prawnych Znaleziono 174 publikacji spełniających kryteria wyszukiwania.

Najważniejsza rzecz Zaskakujące rady dla wnikliwego inwestora

Po raz pierwszy wszyscy czytelnicy mogą skorzystać z wiedzy Howarda Marksa, która została skoncentrowana w jednym tomie i skierowana zarówno do amatorów, jak i doświadczonych inwestorów. Najważniejsza rzecz, podparta życiowym doświadczeniem i studiami autora, tłumaczy kwestie kluczowe dla udanego inwestowania oraz pułapki, które mogą zniszczyć…

Słowa kluczowe: „Rodziny na swoim”, a, A+++, amator
Kategoria: Psychologia
Data utworzenia: 10 maja 2012

Marketing usług zdrowotnych Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów

Książka może służyć w doskonały sposób jako przewodnik dla wszystkich szczebli kierowniczych ochrony zdrowia. Pozwoli to zrealizować zarówno cele, jak i zaspokoić potrzeby pacjentów przez dostarczenie usług oraz pozyskiwanie źródeł finansowania procesu usługowego. Bardzo przejrzysty układ treści pozwala każdemu, kto sięga do tej pracy, przejść…

Słowa kluczowe: A+++, budowa, cele, Cyfra+
Kategoria: Medycyna
Data utworzenia: 6 czerwca 2012

Zaprzyjaźnij się z klientem Jak skutecznie i z zyskiem zarządzać sprzedażą

Klient jest najważniejszy, klient nasz pan, odpowiedz na oczekiwania klienta - takie marketingowe mantry słyszałeś nie raz. Łatwo powiedzieć i... dzięki tej książce... nie tak trudno wykonać. Zajrzyj do środka, a będziesz wiedział, jak sprawić, by

Słowa kluczowe: „Rodziny na swoim”, a, A+++, Cyfra+
Kategoria: Psychologia
Data utworzenia: 26 czerwca 2012

Przedsiębiorstwo a otoczenie Oddziaływanie, skutki

budowanie względnie trwałych przewag konkurencyjnych przedsiębiorstwa, w tym w szczególności poprzez oddziaływanie aktywów marketingowych przedsiębiorstwa. Ważnym składnikiem tych aktywów jest klient, jeden z interesariuszy przedsiębiorstwa, w jego bliskim

Słowa kluczowe: „Rodziny na swoim”, a, A+++, aktywa
Data utworzenia: 26 lipca 2012

Lojalność klienta a rozwój organizacji

Książka Lojalność klienta a rozwój organizacji zawiera niezwykle interesujące studium klienta jako głównego uczestnika rynku oraz celu i tworzywa kreującego każdą organizację. W syntetycznym ujęciu treść książki odpowiada na istotne pytanie: jak badać i kształtować lojalność klienta w procesie wymiany wartości między nim a organizacją?

Słowa kluczowe: „Rodziny na swoim”, a, A+++, Cyfra+
Kategoria: Różne
Data utworzenia: 14 września 2012

Upadłość deweloperska Komentarz do wybranych przepisów ustawy O ochronie praw nabywcy lokalu mieszkalnego lub domu jednorodzinnego

Upadłość deweloperska. Komentarz jest opracowaniem adresowanym do uczestników tzw. rynku deweloperskiego (przedsiębiorców deweloperów, ale także ich podwykonawców w zakresie robót budowlanych, klientów na rynku usług deweloperskich) jak i do podmiotów świadczących usługi dla rynku deweloperskiego. Opracowanie zawiera komentarz do nowych przepisów…

Kategoria: Prawo
Data utworzenia: 5 października 2012

Dochodząc do Tak Negocjowanie bez poddawania się

Oddajemy do rąk Czytelników najpopularniejszą na świecie książkę dotyczącą negocjacji, w której pokazano prostą i wszędzie możliwą do zastosowania metodę negocjowania sporów prywatnych i zawodowych. Autorzy proponują sprawdzoną metodę dochodzenia do porozumienia możliwego do zaakceptowania przez wszystkie strony i we wszelkich rodzajach konfliktów…

Data utworzenia: 17 października 2012

Vademecum biur rachunkowych

Redakcja miesięcznika „Rachunkowość” w porozumieniu z Komisją Biur Rachunkowych przy ZG SKwP, przygotowała wydawnictwo pt. Vademecum biur rachunkowych, obejmujące szeroki wachlarz zagadnień z jakimi na co dzień spotykają się biura rachunkowe. Są to m.in. takie tematy: jak organizować pracę biura, nawiązywać kontakty z klientami i kształtować…

Słowa kluczowe: „Rodziny na swoim”, a, A+++, Cyfra+
Kategoria: Finanse
Data utworzenia: 22 października 2012

Marketing doświadczeń Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy

W serii Instytutu Zarządzania Wartością Szkoły Głównej Handlowej i Wydawnictwa Poltext prezentowane są najnowsze wyniki badań nad wartością ekonomiczną. Jest ona rozpatrywana w szerokim kontekście naukowym, biznesowym, technologicznym, społecznym i globalnym. Książka wyjaśnia, czym jest i jak powstaje emocjonalny wymiar wizerunku firmy. Wskazuje…

Słowa kluczowe: „Rodziny na swoim”, a, A+++, Cyfra+
Kategoria: Marketing
Data utworzenia: 24 października 2012

Sklepy internetowe Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów

Praktyczne wskazówki w zakresie prowadzenia handlu w Internecie Powołując się na własne badania empiryczne oraz dostępną literaturę, autorka: - omawia różnice między e-konsumentkami i e-konsumentami na poszczególnych etapach procesu podejmowania decyzji zakupowych oraz w sferze zachowań pozakupowych, - podpowiada, jak dostosować sklep internetowy…

Słowa kluczowe: „Rodziny na swoim”, a, A+++, badania
Kategoria: Informatyka
Data utworzenia: 14 listopada 2012
« Poprzednia 1 … 13  |  14  |  15  |  16  |  17  |  18 Następna »
® 2008 - 2017 SerwisPrawa.pl sp. z o.o. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu.